[linux-baslangic] Re: hos olmayan mesajlar,

---------

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Thu 21 Aug 2003 - 17:17:04 EEST

    Selamlar...

    Kurarken DHCP server'i isaretledikten sonra tek yapmaniz gereken

    cat <<EOF >/etc/dhcpd.conf
    subnet 192.168.0.0 netmask 255.255.255.0 {
            option domain-name-servers ns.gizem.net;
            option domain-name "gizem.net";
            option routers 192.168.0.1;
            range 192.168.0.2 192.168.0.250;

    }
    EOF

    olan bir sey. Bunlar zaten aslinda standart /etc/dhcpd.conf dosyasi
    icinde de var, yazarsiniz "pico /etc/dhcpd.conf" Hepsi bu. Biraz once
    laf olsun diye kandi makinama yaptim ki 40 sn. icinde filan calismaya
    hazir oldu. CD'den kurmakta dahil.

    Simdi hal boyleyken, gelip W2K'da da bu soyle diyerek kasimak makul mu ?
    Cikintiligi seven insanlar oldukca, kendini torpu goren insanlarda
    olacaktir.

    Saygi ve sevgiler..