[linux-baslangic] Re: ( Linux Başlangıç ) doğru yer değil mi?

---------

From: Levent Uysanel (leventuy@celiknet.com)
Date: Wed 20 Aug 2003 - 23:13:58 EEST

     Selam

    On Mon, 18 Aug 2003 22:47:11 +0300
    "Burak GUNUSEN" <bgunusen@gmx.com.tr> wrote:

    >Ehem...
    >
    >Burası linux-baslangic listesi degil mi? Son yazılanlara bakınca
    >Linux VS Windoze ya da OurEnemyWindoze sandım da.
    >
    >Linux ta bir başlangıç yapmak için Windoze a var gücümüzle saldırmamız,
    >yerden yere vurmamız mı gerekior? Racon bumu?

      Saldırı nedir ? Saldırı; karşı gücün zaafa uğratılması için yapılan fiildir. Burada yapılan ise gerçeklerin ortaya konmasıdır. Ürün iyiyse sonuçta karşı tarafın daha güçlenmesi durumuda ortaya çıkabilir. Bundan ötürü burada belirtilen durumların saldırı olmadığı açıktır. Bazı gerçekler karşı tarafın hoşuna gitmeyebilir. Ama bu gerçek olduğu sonucunu değiştirmez. Saldırı şeklinde algılanacak diyerek bilipde gerçekleri söylememekde varolan yanlışın sürdürülmesine dolaylı hizmetdir.

      Listelerde kimse microsofta saldırmıyor. Sadece microsoftun ürün olarak özellikleri (bunlarda genellikle linuxa göre eksik yanları) ve stratejileri irdeleniyor. Asıl bunları saldırı olarak algılamak gerçek doğrunun söylenilmesinin baskılanılmaya çalışıldığı anlamında yanlış sonuçlar çıkarılmasına neden olabilir.

       İyi çalışmalar

       Levent