[linux-baslangic] Re: ( Linux Ba__lang__ç ) do__ru yer de__il mi?

---------

From: Levent Uysanel (leventuy@celiknet.com)
Date: Wed 20 Aug 2003 - 23:50:58 EEST

      Selamlar

    On Tue, 19 Aug 2003 23:11:04 +0200
    imran.geriskovan@ttnet.net.tr wrote:

    >Dogru, evini deprem acisindan guvensiz yere yapmak gibi bir olay
    >boyle emek harcamak. Ama guvensiz evlerin yapildigi da bir
    >gercek ote yandan. Bu insanlari bu karari almaya goturenin
    >ne oldugu iyi analiz edilmeli.

      Sizin bu konudaki analiziniz nedir ?

    Onunuze gelen her garip
    >soruyu cevaplamadan once, her gereksiz sohbete katilmadan once
    >bunun liste sagligi acisindan iyidir kotudur muhasebesini
    >yapilmasinda fayda var.

     Sohbetlerin gereksiz olduğunu söylemenizde sohbeti açan ve devam ettiren yeni kullanıcıyı olumsuz etkileyebileceğini hiç düşündünüz mü? Takdir edersiniz ki yeni ve iyi niyetli bir kullanıcı neyin gerekli neyin çok gereksiz olduğunu ilk aşamada anlayamayabilir.

    > Bu kisisel olarak yapabileceginiz
    >katki. Kisisel gayretler disinda yardim da gerekli belki.

      Kişisel gayretler dışındaki yardım nedir.? Tam anlayamadım Newby düzeyindeki bir listenin moderatize edilmesi gibi bir şey mi ? veya Linux konusunda uzman insanların newbylere verdiği cevapların moderatize edilmesi gibi bir şey mi?

      İyi çalışmalar

      Levent