[linux-baslangic] Re: ( Linux Ba__lang__ç ) do__ru yer de__il mi?

---------

From: imran.geriskovan@ttnet.net.tr
Date: Wed 20 Aug 2003 - 00:11:04 EEST

    > Biz diyoruz ki, siz windows'a harcadiginiz emek, mesai, arastirma,
    > sorma, okuma, para vs. bunlari bir Linux'a harcayin. O bile gerekmez,
    > bunu 1/4'unu harcayin sadece.. Ondan sonra soyle Windows tecrubenizin en
    > azindan yarisi kadar Linux tecrubeniz olsun. Bakalim o zaman size
    > hangisi daha kolay ve sorunsuz gorunecek..

    Dogru, evini deprem acisindan guvensiz yere yapmak gibi bir olay
    boyle emek harcamak. Ama guvensiz evlerin yapildigi da bir
    gercek ote yandan. Bu insanlari bu karari almaya goturenin
    ne oldugu iyi analiz edilmeli.

    Ayrica bu insanlarin hakkini da cok yememek lazim. Daha once
    normal kullanici icin kullanilabilir bir gnu sistem vardi da
    onlar mi kullanmamislardi? Hatta su an bile normal kullanici
    icin gnu sistemlerin inanilmaz pratik oldugunu soylemek olasi mi?
    Ama her seye ragmen insanlar bu surecin iyi niyetinden oturu
    sempati duyuyorlar ve kullanmaya calisiyorlar.

    Ote yandan sureci baltalamak icin ozel gorevlendirilmis olanlar,
    gercekten bilgisiz olanlardan ayird edilebilmeli. Bunlar mumkun
    oldugunca izole edilerek isaretlenmeliler. Onunuze gelen her garip
    soruyu cevaplamadan once, her gereksiz sohbete katilmadan once
    bunun liste sagligi acisindan iyidir kotudur muhasebesini
    yapilmasinda fayda var. Bu kisisel olarak yapabileceginiz
    katki. Kisisel gayretler disinda yardim da gerekli belki.

    Imran