[linux-baslangic] Re: benimde sorunum var ama yilmayacagim

---------

From: kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Mon 18 Aug 2003 - 13:30:10 EEST

    Propagandavari yazmayacagim zaten sorunuz nihayetinde son derece makul;
    ancak Internet bankaciligi kullanan birisi olarak sunu ifade edeyim ki
    Garanti ve YKB'de Linux'da hicbir problem yasamiyorum; siz j2sdk ve flash
    plugini kurmamis olabilir misiniz? Bu sekilde bir problem kalmayacagini
    dusunuyorum, eger yine olmazsa bana isterseniz ozelden de
    yazabilirsiniz,elimden gelen yardimi yaparim...
    Bir tek Denizbank'in sisteminde tutar girmek sorunu var bildigim 5-6 banka
    icinde; onu da bildirdim yakinda umarim o da yoluna girer; kullandiginiz
    distro sonucta benim de kullandiklarimdan biri, siz Java ve Flash
    plugin'lerinizi Mozilla'ya eklediginizi kontrol edip baslayin ise simdilik
    lutfen...

    Saygilarimla,
    Cengizhan Kaptan

    Not: Sonuc alamazsak nihayetinde bir ara bulusuruz ve sorunu cozeriz,
    uzulmeyin...