[linux-baslangic] benimde sorunum var ama yilmayacagim

---------

From: techno (technoman@celiknet.com)
Date: Mon 18 Aug 2003 - 12:55:34 EEST

    konu su mandrake 9 kullaniyorum bilgisayarimda ayni zamanda xp var üstelik mandrake'nin kurlumu ve disk parçalarini ayarlama bölümü mükemmel buraya kadar
    tamam
      sorum su linux web tarayicilari ile is bankasi garanti veya
    yapikrediye girib hesap kontrolü yapmaya çalistigimda
    malum bir suru sorun oluyor ve isimi yapamiyorum

    sonucta iki gunluk tartismada herkes linux te bunlar var diyor tamam ama nerde ve nekadar kolay yani bana derseniz siyah ekrana git sunlari yap yada surdan sunu indir
    orya yukle tabi denerim ama inanin zor söyle dusunun sadece linux kullanmak istiyorum kuruyorum ve butun banka islemlerimi yapiyorum böyle bir sey varmi windowsta var ama ben linux kullanmak istiyorum fazla eziyet cekmeden

    rica ediyorum lütfen bana iste sen de ms kullanicisisin kolayliga alismissin linux su ögrensen vs falan diye kizginca cevap vermeyin derdim basit basit bir bilgisayar kullanicisiyim
    linux yükledim ve internetteki banka islemlerimi yapacagim
    okadar mesala bu maili atarkan hic turkce karakter kullnamamaya calirken bile acayip eziyet cektim bence linux bu degil bence daha iyi bir sey ama ya anlatamyiruz
    ya anlamiyoruz yada sadece cevap vermek icin cevap veriyoruz

       iananiyorum simdi bir sürü kisi yazacak da yazacak ama
    umarim sorumun cevabini yazarsiniz bir senedir linux kullanmaya çalisiyorum ama snuc hep husran sadece lilo mu göruyorum
    ama ne zaman linux start desem sonuc husran kurtarin beni xp den ve ms den ama kolayca ve eziyetsiz unutmayin asil hedef bu olursa belki sonuc olur