[linux-baslangic] Re: lmule icin wxGTK

---------

From: utkuz@netscape.net
Date: Sat 16 Aug 2003 - 23:49:16 EEST

    Serdar KÖYLÜ <serdarkoylu@fisek.com.tr> wrote:

    >Selamlar..

    selamlar..

    >wxGTK, wxWorks icin gerekli, size gerekli olan libgtk ve libgtk-devel..
    >
    >ftp://rpmfind.net/linux/gnome.org/archive/pre-gnome2/redhat/i386/glib/glib-devel-1.3.15-1.i386.rpm
    >
    >Ve
    >
    >ftp://rpmfind.net/linux/gnome.org/archive/pre-gnome2/redhat/i386/glib/glib-1.3.15-1.i386.rpm

    rpm -qa aldigimda goruyorum ki sistemimde
    glib-1.2.10-10
    glib-devel-1.2.10-10
    zaten kurulu. bu yuzden "diger gerekli olanlar yuklu" demistim.
    dagitim olarak red hat 9 kullaniyorum, cd lere baktim. rpm dosyalari arasinda wxGTK veya wxWorks goremedim. (tum rpm leri listeleyip baktim 3 cd de de). cd de olmasi gerekiyorsa eger ismi mi farkli acaba?
    bir de ozur. az onceki mailde indirdigim versiyonu (wxGTK-stc-2.4.1-fr1.i386.rpm) kurdugumu soylemistim ama kurulu gozukmuyor, kurmamisi. kurmak istedigimde ise su hatayi aldim:

        uyarı: wxGTK-stc-2.4.1-fr1.i386.rpm: V3 DSA signature: NOKEY, key ID e42d547b
    hata: Failed dependencies:
            wxGTK = 2.4.1 is needed by wxGTK-stc-2.4.1-fr1

    simdi.. sorunu toparlayacak olursak.. bu wxGTK paketinin hangi versiyonunu bulup kurmaliyim ve kurma esnasinda/kurduktan sonra yapmam gereken ozel bir islem de var mi? su mesaja istinaden soruyorum:

    ilginize tesekkurler,
    iyi calismalar..

    utku.