[linux-baslangic] Re: lmule icin wxGTK

---------

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Sat 16 Aug 2003 - 23:14:33 EEST

    Selamlar..

    wxGTK, wxWorks icin gerekli, size gerekli olan libgtk ve libgtk-devel..

    ftp://rpmfind.net/linux/gnome.org/archive/pre-gnome2/redhat/i386/glib/glib-devel-1.3.15-1.i386.rpm

    Ve

    ftp://rpmfind.net/linux/gnome.org/archive/pre-gnome2/redhat/i386/glib/glib-1.3.15-1.i386.rpm

    Bunlari indirmekle ugrasincaya (bir de bagimlilik vs. cikar daha) kadar,
    dagitim cd'lerinize bir goz atarsaniz her ikisininde farkli versiyon
    olsa bile mevcut oldugunu mutlaka gorursunuz. Onceligi dagitim CD'sine
    verirseniz paket arama isi kolaylasir. Eger mandrake kullaniyorsaniz,
    rpmdrake bu islerde son derece iyidir, yeni baslayanlara MDK tavsiye
    etmemizde bu yuzdendir...

    Saygi ve sevgiler..