[linux-baslangic] Re: sorunum büyük

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sun 17 Aug 2003 - 01:04:34 EEST

    Kendi deneyimlerimden bir not:
    - Ilk linuxumu 1998 yilinda kurdum.
    - 1999 ve muteakip yillarda sunucu maksatli linux kurulumlari yaptim.
    - 2001 yilinda ilk production sunucumu kurdum ve hala ayakta
    - 2003 Ocak'ta evdeki masaustunde linux kullanmayi yogunlastirdim
    - 2003 Temmuz'da modemimi dogru tanimadigi icin XP'den bir partition kaldir=
    ip slackware kurdum sevgili notebook'uma (4 ay kurmayi denedikten sonra kol=
    ay oldu) ve daimi olarak linux kullanmaya gectim
    - 2003 Agustos'ta evdeki masaustunde Win98 coktu ve sitsen acamiyorum. Muht=
    emel reinstall isteyecek, ben de linuxa gectim ve her isim icin slackware 9=
     kullaniyorum.

    Mutlu muyum?
    Evet, cunku bu partition'i kurali cok oldu ama hic sorun yasamadim.

    Dertlerim var mi?
    Evet, mesela kardesim icin actigim kullanici X (Kde) kullanamiyor.
    Kardesime win98'i vermistim, simdi basimin etini yiyor internet icin :-)

    Cozum yok mu?
    Var. Mesela bir baska partition icinde Mandrake var ama ona isinamadim :-)

    Sanirim linux kullanmayi ogrendim :-)

    Ilk windows'u 1991 yilinda kullandim.
    1994 yilinda kendim kurabilir hale gelmistim.
    Dusununce linux'u daha cabuk ogrenmisim. :-)
    Simdi linux'um coktugunde kurtarmam 1-2 dakika
    aliyor (en cok lilo ile cebellesiyorum, tek diskte 4 dagitim olsun diye)
    Google ile hata mesajini yazdigimda sayfalarca cozum onerisi
    bulabiliyorum. Bana diretilen programlari degil gozume
    hos gorunen/isime geleni kuruyorum, kaldiriyorum.

    Bu ozgurluk guzel bir sey.
    Bedelini de odeyince daha tatli geliyo :-) (harcadigim zaman)

    Saygilar.
    Umut.