[linux-baslangic] Re: lmule icin wxGTK

---------

From: Cengizhan Kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Sun 17 Aug 2003 - 11:12:24 EEST

    Madem Redhat 9 kullaniyorsunuz, kesin bir cozum sunayim:

    freshrpms.net adresine gidin; oradan sisteminizde kurulu degilse henuz
    apt.freshrpms.net den apt-get programini indirin ve apt'in grafik
    arabirimi olan synaptic'i ... Bir kac dakika surecek bu islemden sonra
    Synaptic'i acin: arama ekranina wxGTK yaziniz, tum bagimli oldugu diger
    rpm'lerle birlikte kurulacaktir hic endiseniz olmasin, Synaptic'i bu
    tarz butun rpm sorunlarinizda kullanin, bakmayin RH'e laf falan ediliyor
    ama bu tarz islemlerde bug'siz calisiyor hic degilse, Mandrake'nin URPMI
    ya da GURPMI ys da Rpmdrake'inden iyidir derim ben, deneyin
    goreceksiniz...

    Saygilarimla,
    Cengizhan Kaptan

    On Sat, 2003-08-16 at 23:49, utkuz@netscape.net wrote:
    > Serdar K=D6YL=DC <serdarkoylu@fisek.com.tr> wrote:
    >=20
    > >
    > selamlar..
    >=20
    >=20

    >=20
    >=20
    > rpm -qa aldigimda goruyorum ki sistemimde=20
    > glib-1.2.10-10
    > glib-devel-1.2.10-10
    > zaten kurulu. bu yuzden "diger gerekli olanlar yuklu" demistim.=20
    > dagitim olarak red hat 9 kullaniyorum, cd lere baktim. rpm dosyalari aras=
    inda wxGTK veya wxWorks goremedim. (tum rpm leri listeleyip baktim 3 cd de =
    de). cd de olmasi gerekiyorsa eger ismi mi farkli acaba?
    > bir de ozur. az onceki mailde indirdigim versiyonu (wxGTK-stc-2.4.1-fr1.i=
    386.rpm) kurdugumu soylemistim ama kurulu gozukmuyor, kurmamisi. kurmak ist=
    edigimde ise su hatayi aldim:
    >=20
    > uyar=FD: wxGTK-stc-2.4.1-fr1.i386.rpm: V3 DSA signature: NOKEY, key I=
    D e42d547b
    > hata: Failed dependencies:
    > wxGTK =3D 2.4.1 is needed by wxGTK-stc-2.4.1-fr1
    >=20
    > simdi.. sorunu toparlayacak olursak.. bu wxGTK paketinin hangi versiyonun=
    u bulup kurmaliyim ve kurma esnasinda/kurduktan sonra yapmam gereken ozel b=
    ir islem de var mi? su mesaja istinaden soruyorum:=20