[linux-baslangic] Re: sorunum büyük

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Sat 16 Aug 2003 - 19:21:38 EEST

    On Sat, 16 Aug 2003, Enver ALTIN wrote:

> [...]
    > ayirmak zorunda olmaktan rahatsizlik duyacaklarini dolayli yollardan
    > ifade etmeleri bizi cok kiriyor.

    > Seminer calisma grubu tarafindan cesitli universitelerde bircok etkinlik
    > kapsaminda veya bagimsiz olarak duzenlenen cesitli seminerlerde,
    > civardaki cesitli kamu kuruluslarindan, hatta ilgili ozel sektorden bile
    > *universite icerisindeki* seminerlere katilim olurken; universitedeki
    > ilgili brans ogretmenlerinin tesrif buyurmadiklarina hayretle bircok kez
    > sahit olduk. Elimde bir isim listesi olsaydi arkadaslarim adina
    > teessuflerimi buraya yazardim. Yazik, gercekten cok yazik.

    +1.

    Ben bunu, "mezun oldugu sekilde emekli olmak isteyenler" diye
    tanimliyorum.

    Isletim sistemi dersinde "Dos", Programlama Dili dersinde de "pascal"'i
    son teknoloji olarak okutanlari biliyyorum.

    > Bu konuda haklisiniz. Ornegin Adobe ve Macromedia yazilimlarinin (Flash,
    > Dreamweaver, Photoshop, Freehand) eksikliginden bircok insan sikayetci.

    Gecenlerde, Macromedia'nin bu konuda bir calismasi oldugunu duymustum.
    Dogru mu?

    Saygilar.

    --
    Devrim GUNDUZ