[linux-baslangic] Re: sorunum büyük

---------

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Sat 16 Aug 2003 - 19:23:28 EEST

    Selamlar..

    Yahu, onlari bir birakin. Windows'u knoppix yapabiliyormusunuz ? Yani
    kurmadan filan kullanabiliyormusunuz ? Bugun dagaitim CD'lerini kernel
    ve init yukledikten sonra aslinda Linux olarak kullanabilirsiniz. Ozel
    bir knoppix gibi dagitim olmasi gerekmez. Cok defalar MDK ile boot edip,
    maillerime bakmisimdir sagda solda.

    Yani kisacasi, daha kurarken bile kullanabiliyormusunuz Windows'u ?

    Saygi ve sevgiler..