[linux-baslangic] Komik ve Basit bir soru

---------

From: QYrd=2EDo=E7=2EServer_Acim=22?= (sacim@inonu.edu.tr)
Date: Sun 27 Apr 2003 - 18:44:48 EEST

    Sizlere çok komik gelebilecek bir soru sormak istiyorum. Öncelikle şunu
    söylemek isterim. 3 aylık bir Linux kullanıcısıyım ve Mandrake Linux'un
    benim ihtiyaçlarıma daha uygun olduğunu idrak etmiş bulunuyorum. Bu
    arada Linux ile ilgili çok okuma yapmanın en doğru yol olduğunu zaten
    akademik ve sanatçı kimliğim dolayısıyla anlamış bulunuyorum. İki rehber
    kitabım var:
    a) Linux İşletim Sistemi (Görkem Çetin)
    b) PHP ile Web programcılığı

    Şu sıralar PHP ve MySQL'e merak saldım. Fakat LinuX'umda PHP'nin kurulu
    olduğunu nasıl anlayacağımı ve PHP'yi nasıl çalıştıracağımı bilemiyorum.
    (İşte komik gelecek olan bu...)
    Sevgiler.

    Yrd.Doç.Server ACİM
    İnönü Üniversitesi