[linux-baslangic] Re: Iinux'a Baslamak

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Sun 27 Apr 2003 - 18:20:37 EEST

    Benimde size tavsiyem basta linuxun yapisini komutlarini neyin nerede =
    oldugunu ve ne ise yaradigini ogrenmek amaciyla ilk olara knoppix =
    kullanip sistemle hasir nesir olduktan sonra uygulamalar icin mandrake =
    redhat suse gibi bir dagitim kurmanizdir. Cok yeniyseniz cikacak en ufak =
    sorunu halledemeyip sistemi yeniden kurayim mi acaba diye =
    dusuneceksinizdir. Nitekim senelerce once dos ta klavye neden dogru =
    harfi basmiyor sistem uctu galiba diyip defalarca bastan kurdugumu =
    hatirliyorum :o). Oysa Autoexec.bat a eklenecek bir satir olayi cozuyor. =
    O yuzden knoppix te sorunlari halletmek sistemi reboot etmek gibi kolay =
    bir is ve yeni baslayanlar, sistemi kurcalamak isteyenler hatta bozmadan =
    ogrenilmez diyenler icin birebir.