[linux-baslangic] debian -pine

From: Akif CEYLAN (ceylan@electra.science.ankara.edu.tr)
Date: Wed 14 Aug 2002 - 13:46:08 EEST

Arkadaşlar Debian sistemde bi türlü pine ı kuramadım son sürümünü indirdim
ama ordada debian desteği yok galiba build listesi içinde bulamadım, .deb
paketinide kurarken hata veriot hasılı işin içinden çıkamadım yardım
ederseniz sevinirim. sisteme şimcilik mutt u kurdum ama pine daha kullanışlı
idi. Bütün yardımlarınız için teşekkür ederim...

  Akif CEYLAN
  E-Posta: ceylan@electra.science.ankara.edu.tr