[linux-baslangic] Re: Re : Sylpheed Türkçe karakter

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Tue 13 Aug 2002 - 18:39:16 EEST

Pazar 11 Ağustos 2002 23:08 sularında, Fatih Demir şunları yazmıştı:
¦[ Selam,
¦[
¦[ Not : isin sacmaligi, türkce karakterleri ($ I yumusak g) "Kime" "konu"
 kisminda yazabiliyorum. Ama burada yazamiyorum. Yazsamda böyle bozuk
 görünüyor. ( ş ğ ı )

Selam,

Bazı eposta istemciler başlıklarda karakter kodlamasını belirtmezler.
Kmail kullanırsanız bu tür sorunlarınız olmayacaktır.

Esen kalın,
Nilgün