[linux-baslangic] Re: yard?m...!

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Wed 07 Aug 2002 - 17:27:29 EEST

Linux makinadan windows tabanlı makinaları görmek için 2 komut
kullanabilirsin.

smbclient -L bilgisayaradı

yazarak bu bilgisayarın dahil olduğu grup ve paylaşım yaptığı dizinleri
görebilirsin.

smbmount \\bilgisayaradı\paylaşımadı /mountdizini

şeklinde bilgisayarına paylaşımdaki bir dizini mount edebilirsin. gerekirse
username=xxx password=pwd şeklinde parametreleride kullanabilirsin.