[etkinlik-cg] Re: Senlik Oyun Turnuvasi

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 24 Mar 2003 - 11:04:52 EST

> oylamayi hemen baslatabilmek icin soyluyorum. www.Linux.org.tr'da
> yapabiliriz. Hali hazirda bu sitenin mevcut duzenli ziyaretcileri de var. S=
> enlik sitesi nispeten daha az ziyaretciye sahip olacak.
> Eger oylama detayini verirsen hemen calisir hale getirebiliriz.
> Ayrica bir haber girerek de anketi duyururuz.

  Anasayfada oylama yapmak daha verimli olur. Basitce " Bu oyunlardan
hangileri ile 2. Linux Senligi Oyun Turnuvasi'nda yarismak isterdiniz ?"

> Linux native olanlar ile turnuva yapilabilir. Ama bilgisayarlarda
> yada ayirabilirsek ayri bir bilgisayarda CS yuklu olur ve isteyen
> oynar.

  Bilgisayarlarda bol bol oyun yuklu olacak o konuda bir sorunumuz yok
:) CS de buna dahil. Sadece turnuvada hangi oyunlar oynatilmali onu
kesinlestirmek istiyorum.

> Turnuva kapsaminda oyun adedi cok fazla olmamali bence. Her oyundan
> ilk uc kisiye bir seyler vermeye kalkarsak karsilamayabiliriz.
> Aralarindan 3 oyun secsek nasil olur.

  Simdilik oylama baslatalim. Gelen oylar ve verilebilecek oduller
dogrultusunda secim yapariz.

> Makina bulabilmek onemli bir problem. Firmalar cok sayida iyi makinayi
> boyle bir etkinlikte katilimcilarin onune atmak istemiyorlar. Ama bir
> sekilde makina arayisimiz devam ediyor. Bu konuda farkli fikirleri olan
> varsa katkida bulunursa iyi olur.

  Amac genel olarak insanlari linux basina oturtmak ise + katilimin cok
olacagini bekliyorsak (ilk senlikde katilim hic fena degildi) makina
adedi 7 den fazla olmali. Turnuva icin inetd makinalari yeterli. Daha
fazla bilgisayarimiz olursa da en guzel sekilde degerlendirilecektir.

  Bu arada oyun makinasi otesinde daha onceki organizasyonlarda oldugu
gibi internet kafe seklinde bir yapi olacak mi ? Internet baglantimiz
olucak mi ?

> Olabilir. Diger zamanda gelmek isteyeni sinirlamadigimiz icin problem
> yok.
>
> Ayrica bu yil oyun oynayanlara kucuk bir anket hazirlayalim. Izlenimlerini,=
> elestirilerini alabiliriz bu sekilde.

  Normalde senlige katilanlara yapilacak bir anket icine mi dahil
olacak, yoksa farkli bir anket mi ?

> Onemli Not :) Ben uzun suredir oyun oynayamayan birisi oldugumdan
> fikirlerim cok ise yarar olmayabilir. Ayrica yine bu nedenden cok
> fazla katkida bulunamayabilirim.

  Her turlu oneri ve fikre acigiz! Ayrica uzun suredir oyun
oynayamayanlari simdiden oyun makinalarinin basina davet ediyorum :)

  Onur Kucuk