[etkinlik-cg] Re: Senlik Oyun Turnuvasi

---------

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Fri 21 Mar 2003 - 02:38:09 EST

Fri, 21 Mar 2003 03:06:13 +0200 tarihinde
Onur Kucuk <onur@kablonet.com.tr>' in yazdıkları:

> Merhaba,
>
> Senlik oyun turnuvasi kapsaminda asagidaki listeden secilecek
> oyunlarin oynatilmasini dusunuyoruz. Hangi oyunlarin oynatilacagina
> kesin karar verilemedi. Senlik oyun sitesinde kisa sureli (2-3 hafta
> ?) bir kapali oylama ile mevcut talebi belirlemek ve ona gore
> oynatilacak oyunlari ve kurallari belirlemek daha dogru gibi gorundu.
> Yorum ve oneriler icin benim sahsi adresim de muhattap gosterilebilir
> (liste trafigini gereksiz kullanmamak icin)
>
> Dusunulen oyunlar;
>
> Frozen Bubble
> [...]

neverwinter nights a ne dersin?? özel modüllerle turnuva modu gibi bi
olayı var :))oynamadım ama hoş bişiiye benzio, grup olarak oynanıyo
orası var bide... team arena gibi yani :)

saydıklarından armagetron, ut2003 (uygun makine bulunabilirse tabii
olmazsa quake3), tuxracer, parsec ve frozen bubble oyunlarını herkes
zevkle oynar... aslında galactic civilizations oyununu sayıcaktım ama
rts olduğu için çooooooooooook uzun sürme gibi bir eksisi var :)

--
Erçin EKER
Free your mind, use free software!!