[etkinlik-cg] Re: Senlik Oyun Turnuvasi Web Sayfasi

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 24 Mar 2003 - 11:11:23 EST

> Bu bolume copy paste edilerek kullanilabilecek bir icerik hazirlayabilir misin? Tasarima hemen ekleriz.

  Yolluyorum

> Daha once soyledigim gibi eger www.linux.org.tr adresinde ki anket is
> gorurse hemen baslayalim. Yok yeterli degil dersen tasarimci firmadan
> anket arabirimi isteyecegim. Ama bunun icinde anket sorulari ve cevaplarinin hazir olmasi gerek.

  Basit bir oylama is gorecektir. "Bu oyunlardan hangileri ile 2. Linux
Senligi Oyun Turnuvasi'nda yarismak isterdiniz"

  Armagetron
  Chromium
  Counter Strike
  Frozen Bubble
  Parsec
  Quake 3
  Return to Castle Wolfenstein
  Tuxracer
  Unreal Tournament 2000

  Ayrica yorumlar ve oneriler (belki baska oyunlar icin de)
iletilebilecegi bir mail adresi verilmeli. Benim adresimin konulmasinda
bence bir sorun yok.

> Bunlari topluca bana yollayabilir misin? Ama ozellikle hangi screenshot
> hangi oyuna ait oldugunu anlasilir olmasi lazim. Sayfayi tasarlayanlar
> benim gibi oyun cahili olurlarsa yanlis oyuna yanlis image koyabilirler.

  Yukaridaki oyunlar icin 2'ser adet ss yolluyorum.

  Onur Kucuk