Re: [Edergi-cg] Tasarým...

From: Kemal UZEL (kemaluzel@adainternet.net)
Date: Thu 26 May 2005 - 11:43:12 EEST

Haklısınız etik açıdan doğru, lakin pek cok GPL yayıncılıkta bu
programlar kullanılıyor) Tamam pekii, scribus ( e-dergi için) - gimp
başka alternatif program önerisi olan varmı, gimp te daha önce masaüstü
yayıncılık yapan varsa lütfen yardımlaşalım, güzel bir dergi olacağına
eminim. Birlikten kuvvet doğar madem kollları sıvadık bu işe bu zor
final dönemlerimde beraber çalışalım...kolay gelsin.