Re: [Edergi-cg] Tasarým...

From: Hakan Uygun (hakan.uygun@linux.org.tr)
Date: Thu 26 May 2005 - 12:04:17 EEST

Aslında dergi tasarımı yapmak anladığım bir konu değil ve hariçten gazel
okumuş olacağım ama, GIMP ile sadece resim olarak tasarım yapılacak ve daha
sonra scribus ile yayına hazırlamak için bu tasarım scribus şablonlarına
dönüştürülecek diye düşünüyorum...

Yani GIMP bir masa üstü yayıncılık aracından çok en iyi yaptığı işi yani imaj
işleme yapacak, yanılıyor muyum?

Bunun dışında sanırım SVG için de bir araç ihtiyacı var onun içinde hiç
kullanmadım ama sodipoli'nin kullanılabileceğini okumuştum biryerlerde...

Kolay gelsin,
Hakan

Per 26 May 2005 11:43 tarihinde, Kemal UZEL şunları yazmıştı: