Re: [Edergi-cg] Tasarým...

From: A. Murat Eren (meren@uludag.org.tr)
Date: Wed 25 May 2005 - 12:39:59 EEST

 Merhabalar,

 Ben de bu konuda Erhan ve Devrim'i desteklemek istiyorum. Eger bir takim
seyler acik kaynak kodlu uygulamalar ile yeterince guzel yapilamiyorsa
-dernegin kimligi ve misyonunu da goz onunde bulundurdugumuzda- bence daha
guzeli yapilamasin, "ne yapalim, _bizim_urettiklerimizle_ bu kadar
olabiliyor" deme cesaretini gosterebilmeliyiz. Mukemmel gorunen bir LKD
dergisi yerine cok da iyi gorunmeyen fakat tamamen kamuya ait uygulamalar ile
uretilmis bir dergi gormeyi tercih ederim.

 Ote yandan bu bizim tercihlerimizi de asan bir sey belki de. Dernegin
urettigi herhangi bir seyin, dernegin verdigi herhangi bir hizmetin kapali
kaynak kodlu yazilimlarla yapmak etik olarak kulaga pek hos duyulmuyor gibime
geliyor benim.

 Bu tema vakfinin kendisini tanitmak icin basacagi kitaplar ugruna 100 donum
arazideki agaclari kesmesi gibi bir sey bana kalirsa.

 Tabi hepsi kisisel goruslerimdir efendim. Umarim karar vermenizi ve
degerlendirme yapmanizi zorlastirmamisimdir :)

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren at uludag.org.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0x527D7293, 7BCD A5A1 8101 0F6D 84A4 BD11 FE46 2B92 527D 7293 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- Alan Cox sounds as if he hasn't followed the development of programming languages and compilers for the last 10 years (exa). -