Re: [Edergi-cg] Hayal Kirikliklari

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Thu 13 Jan 2005 - 15:51:57 EET

Merhabalar...

Quoting Mustafa Akgul <akgul@Bilkent.EDU.TR>:

> Bu bazan elimizde olmayan nedenlerdedir, bazan da ihmalkarlik, beklenmeyen
> sorunlar cikmasi vs olabilir.
> Problem cikinca, pozitif bir yaklasimla ustune gidelim beraber.
>
> Neyi bekl'yoruz, eslkik olan nedir? Belki Talat'in ya da diger arkadaslarin
> yapabilcegi
> birseyler vardir.
>
> Erhan, durumu bir ozetleyiversene.

E-Dergi projesi elde olmayan nedenlerle aksadi. uzadi. sancili bir hal aldi.
Bunun sebebi hocam'inda belirttigi gibi bunu ilk defa yapiyor olmamizin yaninda,
yeterli insan gucu + ayrilacak zaman isleminin hep yetersiz sayi uretmesi de
denebilir. ayrica bizlerin (tamam cok degiliz 1 bilemedin 2 kisiyiz:()
yogunluktan dolayi bu projeyi biraz ihmal ettigi de diger bir gercek.

Simdi elde materyal var! yazi var!
Grafikcimiz yok. Bulamadik. Kimse destek olmak istemedi. varsin istemesinler
grafikler olmadan hazirlariz problem degil.

Gerekli is bolumunu koordinator olarak ben saglayamadim.(ozelestiri)
Haber bolumu olsun dedik. islemedi. NTVMSNBC den alinti haber yapmak degildi
bizim istedigimiz. yabanci & turk bilimum sitelerden haber derleyecek, bunlari
uygun uzunluk ve dilde tercume edip bize gonderecek birisi. En buyuk eksigimiz
bu su an.

Bayram tatilini firsat bilip bu projeyle tam zamanli ilgilenecegim.

Derginin adi yok. Oneri istedik pek geldigi soylenemez.

Logo konusu yine derginin ismine bagli.Isim belli olunca Didem Kamoy bize bir
logo hazirlayabilecegini iletti.

KDE ve GNOME gruplarina birer sayfa tahsis edelim diye dusunduk. Onlarla
yazisacagim. Haftaya onlarin materyalleride gelecek.

Bu gruptaki insanlardan ricam herhengi bir yazi, haber, fikir olusursa ve bu
dergide olmali derlerse lutfen hemen paylasin.

Ola ki bizler tembellik yaptik, ihmal ettik calismalari, zaman geldi gecti.
Bizleri uyarin, 'tembellik yapmayin' diye notlar atin. Ama 'proje oldu' diye
notlar degil? Gonullu calismalarin motivasyona ve destege ihtiyaci vardir,
olumsuz ongorulere degil. Yapici olan her gorus bizim icin son derece
degerlidir.

Saglicakla kalin.