Re: [Edergi-cg] Hayal Kirikliklari

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Wed 12 Jan 2005 - 23:14:23 EET

> Merhaba,
>
> Wed, 12 Jan 2005 20:30:06 +0000 tarihinde "talat uyarer"
> <uyarertalat@hotmail.com> soyle yazdi:

Bir sivil toplum kurulusunda, (aslinda kamu da ozel sektyrde) pek cok sey aksayabilir.
Bu bazan elimizde olmayan nedenlerdedir, bazan da ihmalkarlik, beklenmeyen sorunlar cikmasi vs
olabilir.
Problem cikinca, pozitif bir yaklasimla ustune gidelim beraber.

Neyi bekl'yoruz, eslkik olan nedir? Belki Talat'in ya da diger arkadaslarin yapabilcegi
birseyler vardir.

Erhan, durumu bir ozetleyiversene.

Ayrica. bir miktar hatayi en basta kabul edleim. Bazi seyler ancak yapilinca ogrenilir,
hatalar o zmaan ortaya cikar.

Problemlerin ustune el birlihgi ile gidleim. Birbirimizi kirmadan, tesvik ederek sorunlari
cozmeye calisalim.

Selam ve sevgiler
Mustafa Akgul