Re: [Edergi-cg] Hayal Kirikliklari

From: Bülent Bolat (bbolat@yildiz.edu.tr)
Date: Thu 13 Jan 2005 - 14:06:16 EET

Selamlar,

>E-Dergi projesi elde olmayan nedenlerle aksadi. uzadi. sancili bir hal aldi.
>Bunun sebebi hocam'inda belirttigi gibi bunu ilk defa yapiyor olmamizin yaninda,
>yeterli insan gucu + ayrilacak zaman isleminin hep yetersiz sayi uretmesi de
>denebilir. ayrica bizlerin (tamam cok degiliz 1 bilemedin 2 kisiyiz:()
>yogunluktan dolayi bu projeyi biraz ihmal ettigi de diger bir gercek.

Örneğin ben baba olduğum için söz verdiğim yazı dizisine başlayamadım.
Bir kaç hafta sonra hayatımın akışı daha normal bir hıza indiğinde
oturup yazılarımı hazırlayacağım. Muhtemeldir ki diğer arkadaşların da
benzer ya da benzemez kimi engelleri vardır. Gönüllü yapılan işler hep
ikinci, üçüncü plana itilirler. Yaşamın kendine özgü temposu bunu
zorunlu kılar. Bu aksamayı bir ölüm olarak değil, zorunlu bir mola
olarak düşünün.

Görüşmek üzere.

B.