Re: [Edergi-cg] 1. Sayi ve birkac duzeltme...

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Mon 07 Feb 2005 - 13:28:21 EET

Merhabalar...

Quoting Doruk Fisek <dfisek@fisek.com.tr>:

> Dergi sabit degil ki... Daha bu ilk sayisi, baska bir sayida baska bir
> dagitima daha agirlik verilebilir. Mesela bana ikinci sayida Pardus daha
> cok on plana cikacakmis gibime geliyor ;-)
Pardus'un cikisi dergiye yetismedi. Tek sayfa reklamla yetinmek zorunda kaldik.
2. Sayida uludag ekibi ve pardus ile ilgili epey bilgi olacak
(tabi uludag ekibi roportaj verirse:) )

> Dagitimlar, Linux kullanicilarinin hayatinda cok onemli bir yer kapliyor.
> Dergide elbette genis yer bulabilmeli.

dagitimlardan sorumlu devlet bakanligi koltugumuz maalesef islemedi.
Bu listede dagitimlari takip edebilecek, yeni cikanlari haber yapabilecek
birileri
varsa dagitimlar bolumunu o arkadasa verelim.

yok mu bir gonullu?