Re: [Edergi-cg] 2.sayi hazirliklari

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Thu 03 Feb 2005 - 19:22:40 EET

Merhabalar...

Quoting Ozer Tayiz <info@teknobilge.com>:

> Bu portal için hazır bir şey mi kullanmayı düşünüyoruz, sıfırdan
> mı kodlanacak, bir de web-cg mi yapacak, yoksa edergi içinde mi hallolacak?

Sifirdan kodlanmayacak. Ama edergi icin sifirdan duzenleniyor. Bir arkadasla
kullandigimiz bir yapi zaten vardi. Simdi koda mudahale edip edergi icin uygun
hale getiriyoruz. Bilinen portal sistemlerinden (WebCMS, PHPnuke) degil. Portal
isi edergi icinde hallediliyor.

> Benim fikrim o ki, hazır bir şeyi alıp kullanalım, zaten envai çeşidi
> düşünülmüş ve de yapılmış durumda portal yönetim sistemlerinin...

Ozellestirmelerinin bir yere kadar olmasi ve edergi icin tamamen islevsel
olamamalari sebebiyle bilinen portal sistemlerini tercih etmeyelim derim.

iyi calismalar,
Erhan Ekici