RE: [Edergi-cg] 2.sayi hazirliklari

From: BerkeB@garanti.com.tr
Date: Wed 02 Feb 2005 - 14:54:54 EET

Merhaba,

Acaba aramızda daha önce profesyonel olarak dergi çıkartma konusunda çalışmış arkadaşlarımız var mı? Çünkü eğer yoksa birden en başta herşeyi yapmaya çalışmak herkesi çok zorlayıp başarısızlığa sebep olabilir. Bence, eğer projeyi yönetebilecek ve bu konuda tecrübeli birisi yoksa dergiyi ilk olarak email ile dagıtılan ve web sitesinde yayınlanan bir dergi olarak başlatmak daha doğru olabilir. Sistem oturduktan sonra basılısına geçilir zira basılı dergi çıkartmak hem masraf hem de uğraşı açısından onlinedan çok daha zor.

Şu ana kadar yapılmış olanlar konusunda bir bilgim yok bu yüzden söyleyeceklerim zaten konuşulmuş olabilir ama ilk olarak görevler belirlenerek başlanabilir. Bülent beyin de belirttiği gibi herşeyin belirlenmesi gerek. Ama en başta tüm organizasyonu yönetecek bir grup oluşturulması gerek. Bu grup ilgililere görevleri dağıtıp sonuçlarını takip etmeli.

Doğrudan linux ile ilgili olmasa da yeni teknolojiler, online ödeme sistemleri, finansal teknolojiler ve çipli kartlar ile ilgili yardımcı olabilirim.

Üyelerin çoğunluğu nerede yaşıyor bilmiyorum ama derginin genel özelliklerini belirlemek üzere bir hafta sonu yarım günümüzü ayırarak toplanabiliriz. Ben İstanbul'da yapılacak böyle bir toplantıya katılırım.

İyi çalışmalar,
Berke Rahmi Baydu