Re: [Edergi-cg] 2.sayi hazirliklari

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Thu 03 Feb 2005 - 04:41:42 EET

Merhaba,

Bu portal için hazır bir şey mi kullanmayı düşünüyoruz, sıfırdan mı
kodlanacak, bir de web-cg mi yapacak, yoksa edergi içinde mi hallolacak?

Benim fikrim o ki, hazır bir şeyi alıp kullanalım, zaten envai çeşidi
düşünülmüş ve de yapılmış durumda portal yönetim sistemlerinin...

Benim favorim ve de önerim: tikiwiki

http://tikiwiki.org/TikiFeatures

Sadece bir wiki olmayı çoktan aşmış, her türlü haber/yorum/rating
sistemi var, ACL'lerle çeşitli yetki ve görevler rahatlıkla
tanımlanabilir, RSS/XML desteği vs aklıma gelen gelmeyen 1001 özelliği
var... Hatta benim sevdiğim özelliklerinden biri "workflow engine" yani,
yapılacak işleri, rolleri, iş akışını tanımlayıp denetleme aracı...
Dergicilik gibi zamana karşı yapılan işlerde harika olabilir. Ben önce
proje-cg için düşünmüştüm.

Kullandığımız modüllerin arabirimini türkçeleştirmek lazım, bir de
düzgün tema oluşturmak web sitemize uygun (bana kalsa bütün web sitesini
bu temelde yapalım derim)... Başka programcılık işi gerektirmiyor bence.

İsterseniz kurcalanabilir bir şekilde ben size kendi kullanmadığım
hostlarımdan birinde bir kurulum yapıp admin bilgilerini göndereyim
hemen, fantastiko 3 tıkta kuruyor... Hatta bir saniye aklıma gelmişken
kurayım...

http://teknobilge.com/tiki

admin alanı

http://teknobilge.com/tiki/tiki-admin.php

user: admin
pass:admin

admin her hakka sahip. Sırf sizin için kurdum, tepe tepe kurcalayın.

İyi çalışmalar...

Özer Tayiz.

Erhan Ekici yazmış: