Re: [Edergi-cg] 2.sayi hazirliklari

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Thu 03 Feb 2005 - 19:15:05 EET

Merhabalar...

Quoting Doruk Fisek <dfisek@fisek.com.tr>:

> Ben de kesinlikle katiliyorum. Derginin PDF olarak mutlaka var olmasi
> gerekiyor. Internetten oku(ya)mayanlara kisisel cabalarimizla bastirip
> iletme sansimiz olacak. Gecmise yonelik arsiv olacak.
PDF konuusnda haklsiniz. Bizlerde farkindayiz. Ama PDF oncesi yapiyi oturtmak
daha oncelikli. Sureklilk saglamak daha oncelikli. Ve esas konu katilim ve
uretimi beraber yapmak. 1 sayi boyunca en buyuk eksigimiz bu oldu.

> Yorumlarla yasayan bir dergi cok guzel bir fikir ama temel "sabit" bir
> dergi cok daha oncelikli olmali diye dusunuyorum.
>
> Ornegin ilk sayinin PDF'si olsa, bir kopyasini basip su anda bulundugumuz
> Akademik Bilisim 2005 Konferansi'nda yer alan dernek standinda
> ziyaretcilere sunabilirdik.
>
> PDF'si icin tek eksik, yazilarin A4 halde mizanpajinin yapilmasi midir?

Hayir PDF hali icin eksik mizanpaj ve grafik konusu. Yoksa PDF olusturmak kolay.
Asil mesele begenilecek, renkli bir PDF olusturmak.

Bir PDF hazirligi yapiyorum. Pazartesi bitmis olacak!
Grafik ve mizanpajlari daha tamamlayamadim.

iyi calismalar,
Erhan Ekici