Re: [Edergi-cg] CG listesi

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sat 23 Apr 2005 - 17:46:00 EEST

Merhaba,

Sat, 23 Apr 2005 19:19:19 +0300 tarihinde Erhan Ekici
<erhan@uzem.itu.edu.tr> soyle yazdi:

EE> Bir onceki oneri icin yazdiklarim bu oneri icinde gecerli. Cok igi
EE> cekecegine eminim. ama kaynak/insan sIkIntIsI var!
Yapilmasi icin insan aranan, *somut* islerin bir listesi olursa, bunu hem
penguence'nin web'ine koyabilir -"Penguen Araniyor" tadinda-, hem de
e-posta listesinde duyururuz.

Bazen listede mesajlarin arasinda gecince, insanlarin dikkatinden kaciyor.
Derli toplu bir liste, insanlari ittirmek icin de ideal olur.

Ben mesela Oyun Kosesi'nin sorumlulugunu baska birine satmaktan mutluluk
duyarim :-)

                               Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693