Re: [Edergi-cg] CG listesi

From: A. Murat Eren (meren@uludag.org.tr)
Date: Sat 23 Apr 2005 - 17:11:45 EEST

 Merhabalar,

Cts 23 Nis 2005 19:19 tarihinde, Erhan Ekici şunları yazmıştı:

> Bu oneri benim cok hosuma gitti. Yapilabilir bir calisma ve ilginc olacak.
> Ama bunu yapacak bir-iki gonullu arkadasimiza ihtiyacimiz olacak. Tasin
> altina elini sokmak isteyen var mi listede?

 Bu aslinda pek zor bir is degil bence. Simdi isterseniz farkli bir thread ya
da bu ilmek uzerinden (bir thread bir ilmek demek de ayri bir keyif)
sorularin ne olacagi konusunu tartisip bu isi projelendirelim, her sey ortada
olunca bir tek her ay hangi iki kisiye sorulmasi gerektigine karar vermek
kalacak. Sonucta sorular belli oldugundan, yazilari da, sorulari cevaplayacak
kisiler yazacagindan fazla bir is yuku kalmiyor geriye bir giris yazisi yazip
cevap sahiplerinden kisaca bahsetmek disinda..

 Bu isten sorumlu kisi de sorularin son hallerini aldigi oneriler
dogrultusunda sabitlemek ve ilerki aylarda belki genisletmek islerinde
yetkili olur. Listeden birisi cikip ben bu isin organizasyonunu ve
sorumlulugunu uzerime aliyorum demiyorsa ben bu isin organizasyonunu uzerime
alirim (batmaya basladigimi hissediyorum)..

> Bir onceki oneri icin yazdiklarim bu oneri icinde gecerli. Cok igi
> cekecegine eminim. ama kaynak/insan sIkIntIsI var!

 Ben xdg listesini takip ediyorum aslinda (masaustu standartlarinin filan
tartisildigi, gnome ve kde'nin gelistiricileri ile takip ettigi ve ciddi
kararlarin da alindigi bir liste).. Genel olarak konular hakkinda da
fikirlerim, izlenimlerim oluyor, bir ozet cikarmanin ne kadar zaman alacagini
bilmiyorum su anda, fd.o'nun xdg listesi icin bu isi ben yaparim desem ne
kadar vaktim var denemek icin (3. sayiya son yazilar icin deadline nedir)?
Belki yapamayacagimi dusunup vazgecerim, kesin bir sey soylemeye korkuyorum
acikcasi.. Onumuzdaki aylar benim icin cok yogun gececek -hos hepimiz icin
oyle ya..-

 Fakat kernel listesini birisine satabilirsek (mesela onur kucuk geliyor
aklima, duymasin ama) ve baska bir listeyi kimse uzerine almazsa, onerinin
sahibi olarak ortalik bos kalmasin bilinci ile tabiri caizse essek gibi de
yaparim gibime geliyor ;) (kendimi durduramiyorum, battikca batiyorum, hadi
hayirlisi)

> Bu konuda Doruk Fisek bir yazı hazırlıyor Penguence nin
> 3.sayisi icin. Eksikligini hissettigimiz bir konu...

 Pek leziz, burdan Doruk beye de selam ederim.

 Iyi calismalar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren at uludag.org.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0xF2E3E5B0, 5B3B 3095 42C6 700D D0B6 DC6F 93D6 9656 F2E3 E5B0 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". -