Re: [Edergi-cg] CG listesi

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sat 23 Apr 2005 - 18:00:38 EEST

Merhaba,

Sat, 23 Apr 2005 15:54:49 +0300 tarihinde "A. Murat Eren"
<meren@uludag.org.tr> soyle yazdi:

AME> ++++++++++++++
AME> - Tux bu ay bilmemnerde kösesi olabilir bir tane, pelus bir Tux'un
AME> degisik
AME> yerlerde cekilmis bir fotografi yayinlanir her ay, insanlar katilim
AME> gosterebilir, tek bir sayfa icerisinde fotograflar ve fotograflardaki
AME> Tux'un agzindan "Bu ay Adana'da idim, burdaki universitenin bilgi
AME> isleminde sunlari sunlari yapan arkadaslarimla tanistim, ayrica
AME> Adana'nin da sunlari unluymus, bakin bu koprunun uzerinde dururken
AME> cok fena basim dondu ve baliklari gordukce icine dusesim geldi"
AME> gibi..
> [...]
Guzel olabilir. Illa fiziksel olarak gidip/gormek gerekmiyor. E-posta ile
roportaj yapip, sehre yonelik ozellikler icin oradaki insanlardan yardim
yontemi bir cozum olur. Gezici seminerlerde edilen baglantilar seminer
calisma grubundan apartilabilir.

"Penguen(ler) Turkiye'yi Dolasiyor" olabilir baslik. Seminer calisma grubu,
gezici seminerleri tanittigi bir brosurde boyle bir baslik kullanmisti.
Disi bir penguen modeli kullanilip "Tuxiye Turkiye'yi Dolasiyor" da
olabilir. Hos bir karakter olur.

Dabii kafa yorup, ugrasacak insan gerek.

                               Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693