Re: [Edergi-cg] Gimp ve Ates Efekti

From: talat uyarer (uyarertalat@hotmail.com)
Date: Thu 02 Dec 2004 - 23:36:39 EET

Bende insnalar turkce kulaniyor diyordur diye turkce gimp yukledim vede
turkce gimpte nasil yaptiysam yazdim. Fakat dogrusunu soylemek gerekirse
turkce gimp sadece gorunuste turkce menulerin iclerine girdin mi yada
gorunen disinda bisey ekledin mi kesin ingilizce ondan dolay1 boyle oldu
vede gimp turkce anlatmasi cok zor ama begendigine sevindim :)