Re: [Edergi-cg] Gimp ve Ates Efekti

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Fri 03 Dec 2004 - 14:16:08 EET

Merhabalar...

Quoting talat uyarer <uyarertalat@hotmail.com>:

> Bende insnalar turkce kulaniyor diyordur diye turkce gimp yukledim vede
> turkce gimpte nasil yaptiysam yazdim. Fakat dogrusunu soylemek gerekirse
> turkce gimp sadece gorunuste turkce menulerin iclerine girdin mi yada
> gorunen disinda bisey ekledin mi kesin ingilizce ondan dolay1 boyle oldu
> vede gimp turkce anlatmasi cok zor ama begendigine sevindim :)

Talat eline saglik. Guzel bir yazi olmus. Dergide bu alanda bir yazi olacak
olmasina cok sevindim.

Bir iki onerim olacak:

- Yaziyi turkce hatalarina karsi bir kez elden gecirebilir misin? (Tarf -> Taraf
gibi)
- Yazida yeralan grafikler genislik olarak biraz buyuk. Sorun olabilir. Bunun
genisligini kisaltabilir miyiz?

- GIMP konusunda Turkce karsiligini kestiremedigin terimleri burada bizlerle
paylas yada gnome-turk@gnome.org listesi veya turkce@uludag.org.tr listeleri
ile paylasabilirsin. Sonucta bu alanda cok az Turkce yazi old. icin senin
kullanacagin terimlerin onemi 2 kat artiyor.

- Yazinin son halini openoffice formatinda bu listeye ve ayni zamanda
edergi@linux.org.tr listesine gondermeni rica edecegim.

tekrar eline saglik.