Re: [Edergi-cg] Gimp ve Ates Efekti

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 02 Dec 2004 - 23:33:53 EET

Merhaba,

Thu, 02 Dec 2004 21:17:33 +0000 tarihinde "talat uyarer"
<uyarertalat@hotmail.com> soyle yazdi:

TU> Doruk Fisek her nekadar fikri soyliyenin bir bayan oldugunu soylese de
TU> :-) fikrimin arkas&#305;nda durdum vede yaz&#305;m&#305;
TU> yazd&#305;m.http://www.geocities.com/uyarertalat/gimp.pdf adresinden
TU> okuya bilirsiniz.sizden ricam yanl&#305;&#351;lar&#305;m&#305;
TU> duzeltmeniz vede yazim hakkinda ele&#351;tiride bulnumaniz ve fikir
TU> vermeniz.
Hangi bayan, hangi fikir, ben kimim? :-)

GIMP'ten fazla anlamayan bir kisi olsam da, yaziyi genel olarak pek
begendim. Tek onerim, sanki menulerin yarisi Ingilizce yarisi Turkce gecmis
gibime geliyor. Turkce GIMP kullanmadigim icin emin olamadim ama oyleyse
tumunu Turkce menulerle anlatmak, tum ifadeleri Turkce kullanmak (belki
parantez icinde Ingilizce karsiliklarina yer vererek) daha guzel olur
sanki.

Eline saglik valla. GIMP ile ilgili hakikaten az Turkce kaynak var.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694