[Edergi-cg] Linux ve p2p

From: talat uyarer (uyarertalat@hotmail.com)
Date: Thu 02 Dec 2004 - 23:41:18 EET

arkadaslar hepimiz asagi yukari p2p(bilmiyenler için napster) yi biliriz
biraz arast1rd1m p2p konusunda ne ingilizce nede turkce yaz1l1 dokuman yok
acaba diyorum dergiye bu konudada bir seyler yazalim mi? mldonkey kurulum
kullanimi vede diger p2p programlarinin siteleri falan filan.... tahminimce
izacaksiniz ama git bos islerle ugrasma fiye ama ne yapayim dayanamiyorum
:)))