RE: [Dernek] Acik kaynak kodu tartismasi

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Mon 18 Oct 2004 - 15:32:44 EEST

Merhaba,

On Mon, 2004-10-18 at 15:25 +0300, Serhat Ayan wrote:
> Tam olarak acik kaynak kodu ve GPL mantigini bunun icin kavrayamiyorum.
> Internet ustunden alinan kodlari paketlenip satilabiliyor mu? Bunlarin
> satisina getirilmis bir kisitlama yok mu? Bu satistan kodu gelistiren
> kisiler pay elde edemiyor mu?

Özgür yazılımların (yanında kaynak kodları da verildiği veya
erişilebilir kılındığı takdirde) satılmaları için hiçbir engel yok.

Bu satıştan kodu geliştiren kişinin pay elde etmesi gibi bir amaç veya
bu yönde bir bağlayıcı etken yok.

İyi eğlenceler,

--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/