[dernek] Re: Rv: Re: idari kurul toplantisi gundemi -- 23/05/2004

From: Özer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Sat 22 May 2004 - 21:16:24 EEST

Merhabalar,

Yaw boyle bir şey yok muydu zaten, "adınızda, markanızda Linux
geçiyorsa, bize bir yazı geçin, kaydınız olsun, yarın öbürgün bir sorun
olursa biz destekleyelim" şeklinde bir şey hatırlıyorum, ama nerde
gördüğümü hatırlamıyorum. Galiba, bu marka-patent olayi ile ilgili Linus
Torvalds'la bir röpötaj mıydı neydi... Galiba Maddog amcamız da buna
değinmişti, konuşmasının sonlarına doğru...

Ama dediğim gibi, çok net hatırlamıyorum... Aslında ben, Türkiye'de
atıyorum, bir uyanığın "Linux Yazılım" gibi bir isim, ya da marka
tescili yapıp sorun çıkarmasını çok da mantıklı bulmuyorum. Çünkü Linux,
artık çok daha önceden Linus Torvalds'a ait olduğu dünya çapında belli
olan bir marka. Tamam araştıralım, edelim ama bu tür bir ihtilaf çok
kolay, uyanık firmanın aleyhine çözülür gibi geliyor bana... Hatta
baştan tescil ettiremez gibi geliyor bana...

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.