[dernek] Re: lts projesi

From: koray loker (loker@fisek.com.tr)
Date: Tue 11 May 2004 - 13:50:52 EEST

Selam,

>Dernek uyesi cogu insan benim gibi calisiyordur, ve is yerinde isletim
>sistemi secme sansin pek olmaz acikcasi...
>O %70'in buyuk cogunlugu bu nedenle outlook kullaniyordur

Tavsiye etmek ya da akil vermek anlaminda soylemek istemiyorum. Ancak M$
uzerinde de ozgur yazilimlari tercih etmeniz mumkun... Mozilla projesi
altinda var olan mozilla mailer, thunderbird bunun iki guzel ornegi...

Kullandigimiz araclarin ozgur olmasini onemsiyorsak isyerimizde bizim
adimiza yapilmis tercihleri bile imkanlarimiz dogrultusunda
donusturebiliriz diye dusunuyorum.

Sevgiler..
Koray Loker