[dernek] Yönetim kurulu toplantısı (17/5/2004)

From: Onur Tolga Sehitoglu (onur@ceng.metu.edu.tr)
Date: Tue 18 May 2004 - 16:58:55 EEST

Merhaba,

Yeni yonetim kurulu ikinci toplantisini 17 Mayis Pazartesi yapti. Tam
katılımla gercekleşen, 4.5 saat suren (ve iskenderle suslenen)
toplantıdan bazı inciler:

* Derneğin genel çalışma ilkelerini belirleyen bir "Toplumsal Sözleşme"
hazırlanmasına karar verildi. Toplumsal sözleşme, 1 sene içinde üyeler
tarafından hazırlanarak gene üyelerin oyuna sunulacak. 1 ay içerisinde
Barış Metin ve Onur Tolga Şehitoğlu tarafından bir taslak hazırlanarak
dernek listesinde tartışmaya açılacak.

* E-posta listelerinin yapılandırmasının tartışılmasının ve eksiklerinin
giderilmesi gerektiğine karar verildi. İş planı kapsamına alındı.

* Onur Tolga Şehitoğlu dernek sözcüsü olarak seçildi.

* Derneğin aktif olarak kullanmadığı İş Bankası'ndaki hesabının
kapatılmasına karar verildi. Türker Gülüm ve R. Tolga Korkunçkaya
gerekli işlemleri gerçekleştirecek.

* Derneğin yönetim kurulu, idari kurul ve çalışma gruplarında oluşmuş
olan bilgi birikiminin kısa nasıl dokümanları ile belgelenmesinin
istenmesine ve bu şekilde ileride yeni katılacak insanlara bilgi
birikiminin aktarılmasına karar verildi.

* Toplantı gündemlerinin, toplantıdan 2-3 gün önce dernek listesinde
duyurulmasına karar verildi. Böylece, dernek üyelerinin de gündem ile
ilgili ek öneriler getirmesine ve yorumlarda bulunmasına olanak
sağlanacak.

* Doruk Fişek'in yönetim kuruluna seçilmesiyle boşalan seminer çalışma
grubu başkanlığı görevine, seminer çalışma grubunun önerisi üzerine hali
hazırda seminer çalışma grubu başkan yardımcılarından biri olan S.
Çağlar Onur getirildi.

* Barış Özyurt'un yönetim kuruluna seçilmesi sonucunda web çalışma grubu
başkanlığı görevinin de boşalması ile beraber web çalışma grubunun
yeniden yapılandırılmasına karar verildi. Yeniden yapılandırma
çalışmalarını R. Tolga Korkunçkaya yürüterek, 2 ay içerisinde
sonuçlandıracak.

* 23 Mayıs Pazar günü idari kurul toplantısı yapılmasına karar verildi.
Bir sonraki toplantı tarihi o günkü toplantıda belirlenecek.