[dernek] Re: off-topic oldu liste

From: Murat SISMAN (msisman@kobiline.com)
Date: Sun 11 Apr 2004 - 14:57:12 EEST

> Biri, birilerini outlook kullanmakla sucluyor, birisi cikip neden
> windows kullandigini savunuyor. Birisi kucuk kardesinden bahsediyor.
> Masa ustunde Linux kullanmayi bir elitlik sembolu olarak belleyenler ve
> aslinda ayni dusuncede olup masa ustunde linux kullanamayanlarin
> birbirine laf sokmasini mi takip edecegiz bu listede?

Laf sokmaktan ziyade birseyler tartisildigini saniyorum ben. Ayrica
yazilanlar dernekle ilgisiz konular degil. O binlerce bilgisayara Linux
kurdurma projesi için tartismalar bunlar. Bunun neresi Offtopic anlamis
degilim. Elbette o kisi küçük kardesinden bahsedecek çünkü konu Linux ve
egitim, Masaüstünde linux kullanmak kime elit gelir hiç anlamis degilim.

> Burak Dayioglu'nun master plan onerisi uzerinde tartisacaginiz yerde,
> burada "aman suna bir laf geydireyim", "ben super elitim ama windows
> kullaniyorum mecburen", vs. gibi geyik yapiyorsunuz.

Kimsenin de geyik yaptigini düsünmüyorum, ciddi olmayan bir kisi bu listeye
üye olmaz heralde. Herkes kendince fikirlerini söylüyor ve bu konuda su ana
kadar yazilanlarin hiçbirisini saçma, ukala, veya dernek disi konu olarak
almadim (Sen bana, zeka özürlüsün de diyebilirsin)

> Kime ne sizin hangi isletim sistemini kullandiginizdan? Ya ici dolu
> konusup LKD'ye birsey ekleyin ya da susun lutfen.

Yapilabilecek en büyük hakaretleri yapmissin, ve unutma dernekle ilgili
birseyin içinin dolu veya bos oldugunu yalnizca sen söyleyemezsin. Bu kadar
mesaj yazan kisiye bu kadar hakaret ederek susturdun. Dernek Listesinin
amaci sadece master plan ise o zaman neden dernek-plan@linux degil ?