[dernek] Re: genelkurmay aciklamasi

From: -Metin Arslan- (metin.arslan@inoksan.com.tr)
Date: Mon 10 May 2004 - 08:24:14 EEST

Kimse kimseye görev çıkarmaya kalmasın. Medeni cesareti olan gider siyaset
yapar. Bana göre LKD 'yi günlük kısır siyasal çekişmelerde bir taraf gibi
göstermek bize en büyük darbeyi vuracaktır. Demokrat bir insanın hiç
birşekilde kabul edemeyeceği Antidemokratik bir eylemden (G.K. Açıklaması)
yana tavır koymak ile bizim misyonumuz arasınıda nasıl bir ilişki kuruluyor
anlamadım.

Tüm üyelerden özür dilerim amacım yeni bir polemik yaratmak değil ancak
linux linux derken birden bire gündemin bambaşka bir platforma kaymasına
gönlüm elvermedi.

selamlar
metin arslan