[dernek] genelkurmay aciklamasi

From: koray loker (loker@fisek.com.tr)
Date: Sat 08 May 2004 - 20:05:20 EEST

Ali Arifoğlu wrote:

>Dün aksamki Genel Kurmay aciklamasi, cumhuriyet ve laiklik konusunda duyarli her kesimi goreve cagiriyor.
>Bir TBD uyesi olarak merak ediyorum, TBD bilgi toplumunu hedeflemis bir STO olarak bu konuda ne dusunuyor.. Bir tavri olacak mı? Bir aciklama yapacak mı?

Bilgi toplumu, laiklik, genelkurmay gibi kavramlar ne gibi bir mantikla
iliskiye girebiliyor kendi adima bunu anlayamadim. Silahli kuvvetler
goreve cagirinca harekete gecen bir organizasyonu 'sivil' olarak
tanimlamak ne derece dogru olacaktir onu hic anlayamadim.

STK'lari kendi politik cikarlarini koruma potansiyeline sahip toplumsal
dinamik olarak goren burokratik zihniyet beni hep rahatsiz etmistir.
LKD'nin bunun bir parcasi oldugunu gorursem herhalde -edebiyat
yapmiyorum- aglarim...

Sevgiler..
Koray Loker