[dernek] Re: 13/6/2004 LKD idari kurul toplantisi

---------

From: Tayfun Türek (tturek@e-kolay.net)
Date: Mon 21 Jun 2004 - 16:17:10 EEST

Merhabalar,

benim zaman konusunda herhangi bir kısıtlamam yok, aslında tüm kurulum
eğer gerekli donanım hazırsa 3-4 saat kadar sürüyor. Sabah gelip kurulumu
tamamlayıp
akşam tren/otobüsüne yetişebilirim sanırım. Nezaman ve nerde yapacağımızı
bana
1 hafta önceden haber verirseniz herşek daha iyi bir şekilde planlanabilir.

Tayfun Türek.