[dernek] Re: 13/6/2004 LKD idari kurul toplantisi

---------

From: Özer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Sat 19 Jun 2004 - 22:54:41 EEST

Merhaba,

Desteğinize sevindim, teşekkür ederim. En önemli iş, ilk etapta bir labı
olsun, gidip kurmak...

Kalacak yer sorun değil, bizim misafirimiz olursunuz. Siz ne zaman
uygunsunuz? Bir haftasonu iki gün kalıp, kurup gitmeniz mi gerekiyor,
mesela? İş-izin durumlarınız nedir, bilmiyorum o yüzden sordum.

Özer.