[dernek] Re: K12'ler icin Linux Lab

---------

From: Özer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Mon 21 Jun 2004 - 16:03:15 EEST

Merhabalar,

Bir art niyet veya "bu anlayış" diye bir şey yok, en azından bende. LI'a
bile, bir email gönderdim, ne yapıyorsunuz, birlikte neler yapılabilir,
bir görüşelim diye, dile getirdiğim şüphelerim olmasına rağmen.
Marka-ürün-şirket bağımsız ve tarafsız olmak gibi birkaç ilke var, onun
dışında, benim de önceden başkası, başka adla başlamış gibi takıntılarım
da yok. Sadece, BTIE kapsamında ne yapıldığından benim haberim yoktu,
şimdi bu emaille oldu...

Biraz daha bilgi verir misiniz? "K12'ler için Linux Lab" nerede kuruldu?
Bir okulda mı? BTIE etkinliklerinde mi? Atılım kim? "Dernek" LKD mi,
başka bir dernek mi? Şimdi birlikte neler yapabiliriz? "Siz" şahsınız
mısınız, başka bir dernek, şirket, kurum musunuz? Ve böyle bir projede,
ne gibi işleri, gönüllü olarak üstlenmek istersiniz?

Cahilliğimi bağışlayın, LKD'de aktif çalışmaya yeni başlıyorum, sizi
şenlikte görmüştüm, ama tanıma fırsatım olmamıştı. Dernekte de birçok
insanı fazla tanımıyorum, yeni yeni tanımaya başlıyorum. Bu yüzden,
önceki çalışmalardan da pek haberdar değilim, şenlik ve seminerler gibi
bariz olanlar dışında. Bunun ötesinde bir önyargım, takıntım falan yok,
o konuda içiniz rahat olsun.

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.