[dernek] Re: Ozgur yazilim calismalarina FrontSITE destegi (i18n Session #1)

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sun 04 Jan 2004 - 13:38:39 EST

    Yerellestirme calismalari altinda baslayan tartisma amacini
    coktan asmis, saygi sinirlarinin otesine coktan gecmis,
    uzuntu verici ve camiaya zarar verici bir noktaya gelmistir.

    Sebebleri ne olursa olsun, gorus ayriliklari ne kadar derin
    olursa olsun, Sayin Gorkem çetin kullandigi dil ve uslub
    kabul edilemez. Liste onunde Nilgun hanim'dan ozur dilemeye
    davet ediyorum.

    Sayin Koc'tan ve diger kisilerden, bu konuda yazmaktan bir
    donem kacinmlarini rica ediyorum. Herkesin bzi ne yapmaya
    calisiyoruz ve ne yapiyoruzu dusunmesi icin firsat vermek
    adina lutfen, hic kimse en az 24 saat, tercihan 6 ocak
    tarihinden once bir sey yazmamalarini rica ediyorum.

    Yerellestirme çalismalari Linux ve özgür Yazılım
    camiasinin çok önemli bir etkinliğidir. LKD olarak
    bu çalışmları nasil koordine ederiz arayisi
    içindeyiz. Yerelleştirme CG'yi ayaga kaldirma
    için sizlerden destek isteyecegiz.

    Ama, ilk yapmamiz gereken, birbirimizle saygı
    sınırları içinde , hos görü ile tahammül
    etmek, berbaer çalışma olnaklarını
    araştırmak olmalıdır.

    Herkesi sukunete, saygi ve hoşgorüye davet ediyorum.

    Saygilarimla

    Mustafa Akgul