[dernek] Re: Ozgur yazilim calismalarina FrontSITE destegi (i18n Session #1)

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Sun 04 Jan 2004 - 10:51:01 EST

    Selam,

    Yazdıklarınız için teşekkür ederim.
    Ben alışkınım bu davranış biçimine.

    Bizler insanlara ayna oluruz. ;-)
    Tepkileri ile kendilerini bizden yansıtırlar.
    Toplumun büyük bölümü bunu anladı, ama hala anlamayanlar varmış.

    Bu bir seçimse, bu seçim intiharla, kendinle barışık olarak yaşamak
    arasında bir seçimdir. İntihar oranı %50 dir.
    Görülme sıklığı ise ülkeden ülkeye değişmektedir ve 50-100,000 de 1 dir.
    Yani bu ülkede olsa olsa 1000 kişiyiz (yarısı intihar etmiş durumda).
    O bin kişi bazılarını ne kadar geriyor, o bin kişiyi 70 milyon
    içinde eritemiyorsa, onlara normal yaşam hakkını çok görüyorsa, bir o kadar
    insan bu baskıya tahammül edemeyeceğini düşünüp intihar ediyorsa,
    katil kimdir? Bu kimin sorunudur?

    Ben kendi açımdan kimseyi suçlamıyorum, bana bu hak tanındı.
    Özel bir şirkette yönetici olarak hem de ar-ge yöneticisi olarak
    çalıştım bu halimle... (bin kişiden birine değil 70 milyon içinden
    seçilen en iyi 100'den birine nasip olur böyle bir iş)
    Ben benim, ne olup ne olmadığımın farkındayım.

    Bireyi olduğum topluma, beni yetiştiren, faydalı bir insan haline
    getiren bu topluma, ulusuma! borcum var, faydalı olmak istiyorum.

    Bu arada... Hiçbir yere gitmiyorum.

    Esen kalın,
    Nilgün

    Pazar 4 Ocak 2004 13:49 sularında, Murat Koc şunları yazmıştı: